wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy rok!

Witajcie w pierwszym, ale z pewnością nie ostatnim poście w 2013 roku!
Cóż, nie napisałam wcześniej, bo szczerze mówiąc zupełnie nie miałam weny :c
W każdym razie... o północy powitaliśmy nowy rok. Wiele ludzi wiąże z nim wielkie nadzieje i postanowienia.
Jak to wygląda u mnie?
Przyznam, że sama mam kilka postanowień noworocznych, których będę się starała trzymać. W tamtym roku udało mi się wypełnić 11/15 postanowień, wiec nie jest źle!
Nie wiem jak Wam, ale mnie wyjątkowo ciężko było się pożegnać z 2012 rokiem, ponieważ to był chyba mój najlepszy czas. Dużo zabawy, przygód, nowych znajomych, nowych przyjaźni. Chcę żeby ten rok był jednak trochę inny, chciałabym teraz żyć trochę wolniej i bez aż tak wielu szaleństw. Cóż, 2013 będzie dla mnie przełomem, ponieważ za pół roku kończę szkołę i muszę wybrać kolejną. No ale nie o tym mowa.
Nie wiem jak Wy, ale ja nowy rok zaczęłam od miłego zaskoczenia i krzyczenia "kocham cie" do słuchawki <3
W każdym razie optymistycznie patrzę w przyszłość i życzę Wam nie tyle, żeby ten rok był lepszy, ale żeby był inny, żeby przyniósł coś nowego, nowe niespodzianki, nowe uśmiechy i nowe smutki (bo i one muszą być). Żyjcie chwilą, róbcie to, co kochacie i bądźcie szczęśliwi! <3

Moja praca sprzed roku :3



5 komentarzy:

  1. Ale jestem fajna co, dzwonię do ludzi. :( XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z bloga w-walce-z-sama-soba.blogspot.com. Dla mnie też rok zaczyna się pozytywnie. Życzę Ci, żeby znów udało ci się zrealizować jak najwięcej postanowień ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze jest to, żeby czerpać radość z każdego dnia :) Ja w tym roku zrezygnowałam z postanowień i zamierzam właśnie cieszyć się każdym dniem. Zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
    Ale Tobie życzę, żeby tegoroczna realizacja planów była tak samo owocna jak w zeszłym roku :)

    A Twoja praca okropnie mi się podoba <3 uwielbiam te, hmm, "rytmy" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło czyta się takie pozytywne komentarze <3 Zmotywowałaś mnie teraz do zrobienia kolejnej pracy w takim klimacie. Dziękuję w każdym razie :3

      Usuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-