sobota, 19 stycznia 2013

Ulubiona manga i anime.

Hej!
Dzisiaj chciałam napisać trochę o moim ulubionym anime/mandze!
Swego czasu byłam fanką, teraz jednak trochę mnie to już nudzi, nie potrafię znaleźć żadnego na tyle wciągającego tytułu, żeby przy nim wytrwać dłużej.
W każdym razie moim ulubionym anime jest zdecydowanie bardzo popularne "Death Note".
Zakładam, że każdy z Was już je widział, albo co najmniej o nim słyszał, więc nie będę się rozwodzić nad recenzją. Jednak jeśli ktoś po raz pierwszy spotyka się z tym tytułem (w co wątpię), to anime opowiada o przystojnym chłopaku imieniem Raito Yagami, który znajduje tytułowy Notatnik Śmierci i na własną rękę zaczyna wymierzać sprawiedliwość złoczyńcom.
Za co je lubię?
No cóż oczywiście za niesamowitą fabułę, świetne postacie (chyba nawet bardziej od Raito lubiłam Ryuka) i ogólnie za wszystko. Myślę, że obejrzę je sobie jeszcze raz, jeśli nie znajdę nic sensownego do oglądania.

Co do lubionej mangi, to chyba byłaby  to "Shinigami Alice"
Jak widzicie mam słabość do Shinigami (:
Nie umiem zupełnie powiedzieć swoimi słowami o czym jest ta manga, ponieważ jest dość taka.... no nietypowa,  więc skopiuję część opisu z manga-lib.pl
"Wracając późnym wieczorem z pracy, Kagawa Masaki staje się świadkiem dziwnego wydarzenia: na jej oczach zostaje popełnione morderstwo. Zabójcą jest niewinnie wyglądająca dziewczynka, która oświadcza jej, że będzie ona jej następną ofiarą, po czym odchodzi."
Według mnie manga jest naprawdę mocna, ciekawa i fajna. Zawiera elementy yuri, więc jeśli ktoś nie lubi to może się nie spodobać. Osobiście zakochałam się nie tylko w samej akcji, ale także cudownej kresce ^^

 A jakie są Wasze ulubione mangi bądź anime? Może mi coś polecicie?

***
"Czy wszys­tko po­zos­ta­nie tak sa­mo, kiedy mnie już nie będzie? Czy książki od­wykną od do­tyku moich rąk, czy suk­nie za­pomną o za­pachu mo­jego ciała? A ludzie? Przez chwilę będą mówić o mnie, będą dzi­wić się mo­jej śmier­ci - za­pomną. Nie łudźmy się, przy­jacielu, ludzie pog­rze­bią nas w pa­mięci równie szyb­ko, jak pog­rze­bią w ziemi nasze ciała. Nasz ból, nasza miłość, wszys­tkie nasze prag­nienia odejdą ra­zem z na­mi i nie zos­ta­nie po nich na­wet pus­te miej­sce. Na ziemi nie ma pus­tych miej­sc." - Halina Poświatowska

1 komentarz:

  1. Ohayou!
    Nominowałam twojego bloga do tagu:
    http://animemaniaczka.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-