niedziela, 6 stycznia 2013

Kawaii ^^

Konnichiwa!
Dzisiaj za oknem niestety (albo i stety) piękny śnieg. Lubię go kiedy pada, ale kiedy leży tak o i sprawia, że wszystko jest pozbawione kolorów, to jednak moja sympatia znika. Dzisiaj piszę dość wcześnie jak na mnie, bo zazwyczaj piszę wieczorami, jednak postanowiłam szybciutko pokazać Wam to, co mam Wam do pokazania i uwaga....pójść się uczyć! Muszę do jutra przeczytać lekturę (dobrze chociaż, że jest króciutka i za godzinę będzie po sprawie) i ogarnąć materiał na kartkówki. Ogólnie wczoraj jakoś zmotywowałam się do nauki i realnie mam ochotę pootwierać wszystkie książki (chociaż zapewne kiedy to zrobię magiczna chęć nagle minie). A tak poza tym co muszę nauczyć się do szkoły, chciałabym też w końcu wziąć się jakoś porządnie za naukę Japońskiego. Już dawno kupiłam książki i poprzestałam na pierwszych lekcjach. Nie wiem czy bardziej przez brak czasu, czy chęci.
W każdym razie ostatnio jestem przepełniona pozytywną energią i weną twórczą, więc powstają ciągle nowe rysunki. Nie jest ich aż tak dużo, ale naprawdę ciężko mi rysować coś więcej, kiedy normalnie rysowałam raz na trzy miesiące albo i rzadziej. Dzisiaj siedziałam do późna w nocy i kończyłam rysuneczek, którego zaczątek pokazałam we wczorajszej notce.
Powiem szczerze, że jestem z niego zadowolona, a nieczęsto bywa, żeby podobało mi się to, co narysuję.
Wyszło mi coś takiego:
Kawaii ^ ^
 A przy okazji wygrzebałam mój stary rysunek z którego byłam bardzo zadowolona jak udało mi się go skończyć.
Praca inspirowana była pracami właścicielki tego bloga -> http://glitter--vomit.blogspot.com/

Poza tym zastanawiam się czy nie powinnam założyć dA (miałam kiedyś ale oczywiście nie pamiętam danych do logowania) żeby uporządkować moje prace i móc łatwiej dzielić się nimi z innymi.
No i to chyba na tyle, teraz pójdę w końcu przeczytać tą lekturę, albo ogólnie zrobić coś produktywnego.
Papa <3

***
" Świat jest niczym maskarada,
Gdzie zamaskowane dusze tańczą na balu." ~Versailles, "Masquerade"

12 komentarzy:

  1. Wyszło świetnie, a pomysł z dA byłby dobrym rozwiązaniem.
    Czym rysowałaś pierwszy, a czym drugi, rysunek? Bo na zwykłe kredki to mi nie wygląda :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba na komputerze :> Pierwszy w Paint tool sai, a drugi w gimpie chyba (:

      Usuń
  2. Jaki fany nagłówek *.* Zapraszam w wolnej chwili:* http://wlosy-wariacje-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,świetny,cudowny blog! I śliczny nagłówek! <3
    Nie wiem co mam jeszcze powiedzieć, no brak słów! <3
    Oczywiście zaobserwowałam:)
    Rewanż? :)

    czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. woooooooooow jakie piękne te rysunki ! *.*
    zapraszam na móh blog^^
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy jaki słodziaśny :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/403083_315058341870638_1280480809_n.jpg *kaszle*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że wykonałam coś w podobnym stylu to nic nie znaczy :> Przecież nie wzięłam tego ze strony tamtej dziewczyny/ nie przerysowałam sobie xD

      Usuń
    2. nie jest przerysowane ale ewidentnie wzorowane na tej pracy i nie jakiejś dziewczyny tylko to moja praca i byłabym wdzięczna gdyby we wpisie było zaznaczone czym ów art był inspirowany, pozdrawiam.

      Usuń
    3. Przerysowałaś. Pomijając owy fakt - dziewczyna, która Ci to wysłała to autorka. Inspirowanie sie a przerysowywanie to nie to samo.

      Usuń
    4. Przepraszam, nie zwróciłam uwagi na to, kto napisał komentarz. Oczywiście, zaraz dopiszę, że inspirowałam się Twoimi pracami, żaden problem.
      Sad Hagrid - nie przerysowałam tego. Do tego, że się wzorowałam to się przyznaje, ale nie przerysowałam ; - ;

      Usuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-