niedziela, 20 stycznia 2013

Fryzury

Witam!
Dzisiaj postanowiłam zrobić dla was notkę z kilkoma fryzurami, które mi się podobają. Nie są to fryzury, które najczęściej noszę, ponieważ zazwyczaj nie chce mi się nic robić z włosami i wychodzę sobie o tak po prostu bez robienia czegokolwiek. Ogólnie strasznie się zmęczyłam, bo zrobiłam chyba milion fryzur, jednak tylko tych wyszły w miarę ładne zdjęcia, więc mam nadzieję, że docenicie i że Wam się spodoba. Nic skomplikowanego tam nie ma, ale takie jedno małe splecenie zdecydowanie potrafi dodać trochę życia naszym włosom. Jak widać dzisiaj głównie postawiłam na warkoczyki, innym razem może pokażę jakieś koki czy cokolwiek innego, jeśli byście chciały x3
I z góry przepraszam za moją chorobliwą bladość, nawet latem moja skóra nie nabiera kolorów.











































***
"Marze­nia nie umierają. Już myślisz, że są mar­twe, a one tyl­ko za­padły w sen zi­mowy jak wiel­ki sta­ry niedźwiedź. A gdy ta­kie marze­nie drze­mie dłuższy czas, niedźwiedź budzi się głod­ny i zły. " - Harlan Coben

9 komentarzy:

  1. Świetne fryzury, szczególnie ostatnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wygląd, super fryzury, we wszystkich wyglądasz ślicznie ! ^^
    Plus genialna koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w rozpuszczonych, albo jak w domu to sobie zepnę włosy bo jakoś nie chce mi się nic z nimi robić.
    Ta ostatnia jest fajna ! :)
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna koszulka ;*
    Obserwuję i licze na to samo.
    raspberry-and-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy! ♥
    Zaobserwowałam i liczę na wzajemność :)
    Zapraszam do mnie
    http://myworld-mystory-sonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, dziękuję, naprawdę baaardzo mi miło słyszeć takie słowa, miód na moje serce :) Starania zostały docenione <3
    Twój blog również bardzo mi się spodobał, obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To z bandana najlepsze, ale jak patrze na zdjecia, to chce ukrasc Ci ta koszulke <3 Jest MEGAA <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie najlepsze moim zdaniem :) Rób koki ; )
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-