czwartek, 24 stycznia 2013

Prezent

Hej!
Na szczęście dni są coraz dłuższe, bo naprawdę nie wyrabiam się z pisaniem postów. Nie lubię dodawać nic bez zdjęć, a te wychodzą dość kiepsko, kiedy za oknem jest już ciemno. W każdym razie wczoraj nie zdążyłam zrobić zdjęć w dobrym świetle więc chcę je Wam pokazać dzisiaj. Mianowicie wczoraj dostałam pocztą mój prezent urodzinowy od Oli (spokojnie, nie przegapiliście moich urodzin, niezmiennie są one 5 lutego), który spodobał mi się do tego stopnia, że po prostu musiałam się tutaj pochwalić.
Kolczyki - kotek i kocia łapka. Przesłodkie <3


Torba, która marzyła mi się od czerwca.

I coś co pomoże mi lepiej napisać egzaminy!
Jestem mega zadowolona, więc jeszcze raz dziękuję, kocham Cię < 3

A zmieniając temat - dostałam dzisiaj od mojej mamy śliczny sweterek, który pokażę Wam jak trochę go przerobię (chcę dodać coś ładnego). A póki co może pójdę porobić jakieś zdjęcia! :3

PS. Już 30 osób obserwuje mój blog, co dla mnie jest dużym sukcesem, bardzo Wam dziękuję i zapraszam nowych czytelników aby również go zaobserwowali <3

***
"Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzy­deł, ale naj­ważniej­sze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć." - Coco Chanel 


4 komentarze:

  1. ja też miałam iść dzisiaj jakieś zdjecia porobić, ale właśnie tak się wybieram, ze nie poszłam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolczyki :)
    pamiętam jak ja rok temu cały czas przeglądałam repetytoria i robiłam testy :>

    dziękuje za komentarz u mnie! : D
    natashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-