sobota, 5 stycznia 2013

Nowy początek!

Przez tydzień na moim blogu wiało pustkami i nudą, jednak to tylko dlatego, że obiecałam sobie, że kolejnym postem jaki dodam będzie właśnie ten który teraz piszę - o zmianie wyglądu! Teraz jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ wszystko w końcu jest takie jakie chciałam, żeby było. Z pewnością miło będzie mi się wracało do mojego bloga, jak do cieplutkiego domu w zimowy wieczór.
Genialne wykonanie zawdzięczam najwspanialszej na świecie Karolinie (jeszcze raz powtórzę, że Cię uwielbiam i jesteś najlepsza). Gdyby nie ona to wolałabym nie myśleć jak okropnie mogłoby to wyglądać.
W każdym razie jak widać nowy rok służy mojemu blogowi i miejmy nadzieję, mojej wenie twórczej.
Póki co nie mogę oderwać wzroku od słodziaśnego kiciusia i modnego teraz motywu galaxy.
Mam ogromną nadzieję, że Wam nowy wygląd podoba się chociaż w połowie tak bardzo jak podoba się mi, bo w gruncie rzeczy robię to też dla Was.
Jeszcze tylko krótko wyjaśnię skąd pomysł na nazwę.
Otóż przez dłuuugi czas miałam ogromny kryzys i nie wiedziałam co tak naprawdę chcę umieścić w nagłówku (tu dziękuję Karolinie za cierpliwość do mnie, bo byłam nieznośna). Nawet moi najbardziej kreatywni znajomi nie potrafili mi pomóc. Jedyne co tak naprawdę wiedziałam, to fakt, że chcę, żeby to było coś bajkowego, bo jestem wielką fanką niesamowitych bajkowych klimatów. I tak oto wczoraj przed snem doznałam olśnienia i tadaaa!
Kocham deszcz i chyba nic mnie bardziej od niego nie inspiruje, więc deszczowa Kraina Czarów to coś, według mnie, idealnego!
Poza tym już kilka osób porównywało mnie do Alicji zagubionej w swoim magicznym świecie.
Także mam nadzieję, że spodoba wam się nowe wydanie bloga. A w miarę możliwości do każdego posta będę dodawać cytat lub piosenkę dnia.
Na dzisiaj mam cytat z jednej z piosenek mojego ukochanego zespołu - Versailles.

"Żyjcie pięknie, gwałtownie i barwnie."

A teraz idę kończyć ten rysunek:
Oyasuminasai!

4 komentarze:

  1. Świetny blog, a nagłówek.. Śliczny, czarujący!
    Przeczytałam jakieś 10 Twoich postów i dziwię się, że masz tak mało obserwatorów i komentarzy : O
    Oczywiście dołączyłam do obserwatorów :3

    I.. Zapraszam do mnie, jeśli chcesz :D : http://www.lolyayomg.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję, bardzo mi miło :3
      I oczywiście zajrzę do Ciebie :D

      Usuń
  2. Nowy wygląd jest bardzo ok :) Zgrabnie to wszystko wygląda.
    Mi ostatnio spodobały się jasne szablony, więc tym jestem wręcz zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie ostatnio urzekła jasność i prostota, stąd te zmiany (:

      Usuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-