niedziela, 27 stycznia 2013

Bajkowy kubek i wieczór z sOMsiadką (:

Cześć!
Dzisiaj w sumie taka notka typowo pamiętnikowa (:
Ogólnie rzecz biorąc powinna być wczoraj, ale zupełnie nie miałam siły nic już pisać. Swoją drogą teraz też jest ciężko bo nie spałam całą noc i praca mojego mózgu ogranicza się do "jeść!" i "kawy!" (:
W każdym razie wczoraj wieczorkiem odwiedziła mnie moja ulubiona sOMsiadka, elegancko posiedziałyśmy sobie przy kawusi i herbatce, pogadałyśmy, a nawet była parodia "Rozmów w toku" więc żyć nie umierać :)
Dzisiaj może odważę się zajrzeć do książek, a później pooglądam sobie jakiś film. Ewentualnie znów cały dzień prześpię. Oj ta prokrastrynacja, nie potrafię nic zrobić z najmniejszym wyprzedzeniem  (bo po co? przecież zdążę :)) )
W każdym razie musi być jeszcze lans na mój czaderski kubek z...Kaczorem Donaldem i Myszką Miki!
Szczerze mówiąc to nie były moje ulubione bajkowe postacie, ale za kubkiem mimo to szaleję (:



No i jeszcze chciałam Wam wszystkim razem i każdemu z osobna podziękować, ponieważ mój blog ma już 50 obserwatorów :3

Miłej niedzieli i współczucia dla tych, którym kończą się ferie. Moje co prawda zaczną się dopiero za 2 tygodnie, ale jednak wolę wizję tego wolnego czasu w przyszłości niż w przeszłości :>


***
"Przez całe mo­je życie nie wie­rzyłem w większość rzeczy, które wyczy­tywałem w podręczni­kach od his­to­rii i w to, cze­go uczy­li mnie w szko­le. Te­raz do mnie do­tarło, że nie mam pra­wa, by osądzać ko­goś na pod­sta­wie te­go, co o nim czy­tałem. Nie mam pra­wa do osądza­nia cze­gokol­wiek. Oto lek­cja, którą otrzymałem. " - Kurt Cobain

21 komentarzy:

  1. Świetny kubek :D
    Mi właśnie się kończą ferie, straszna sprawa :(
    Cytat idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też już po feriach i jutro już do szkoły :(
      a kubek boski.♥

      Usuń
  2. świetny kubek, kiedyś uwielbiałam Myszkę Miki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tak miłe słowa!♥
    Mi niestety ferie się kończą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam bardzo podobny kubek ^^
    fajny blog, obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kubek ;D

    te fotki robiłam aparatem canon powershot sx100 is ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki kubek; 33 ja właśnie zaczynam ferie i się bardzo cieszę ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. też wszystko zawsze odkładam na ostatnią chwilę xD uwielbiam takie nocki z przyjaciółmi :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kubek :)
    Myszka Miki to była moja ulubiona postać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Award,zapraszam po pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bajeczny kubek :) u mnie też nie były to ulubione postacie ale jednak "było to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super bloog !*.*
    Zapraszam do mnie i mojej koleżanki ; )))
    + obserwuje i licze na to samo ; >>

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie moje ferie się kończą... :( Fajny ten kubek! Pozdrawiam i również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hhahahaha ;D Lans na kubek :) Genialny <33

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kubek.;) ale na piętnastolatkę to nie wyglądasz.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba na 18-20. Ale naprawdę masz niespotykaną urodę. I to prawda jesteś jak te śliczne azjatki;) Naprawdę.

      Usuń
  15. kubeek <3

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-