poniedziałek, 7 stycznia 2013

Harry Potter

Cześć (:
Dzisiaj siły zupełnie mnie opuściły i cały dzień przeleżałam w łóżeczku. W sumie miałam kończyć rysunki, które pokazywałam wcześniej, ale jednak mi się nie chciało, więc szybko namaziałam to coś niżej. Ogólnie to nowy rok chyba sprzyja mojej wenie twórczej, bo w ciągu tych kilku dni narysowałam więcej niż przez ostatnie pół roku.
I w zasadzie podobają mi się obojczyki, mam wrażenie, że wyszły mi całkiem realistyczne c:
W ogóle to zamierzam narysować postacie z HP w wersji takiej właśnie zupełnie bajkowej, ale czy mi się to uda to już zupełnie inna kwestia. Póki co tylko screen z szóstej części filmu, którą dzisiaj oglądałam (i swoją drogą zasnęłam w połowie).
 No i miały być jeszcze zdjęcia, ale jak już mówiłam zasnęłam i jak się obudziłam to było zbyt ciemno : c
Ale założyłam w końcu dA i teraz będzie można na spokojnie znaleźć sobie tam moje rysunki, które załóżmy na blogu były dawno albo cośtam :> 
http://navyo.deviantart.com/  <--- zapraszam c:

***
"Książki są lustrem: widzisz w nich tylko to, co już masz w sobie"~Carlos Ruiz Zafon

9 komentarzy:

  1. chyba nigdy nie wyrosnę z Harrego Pottera:) uwielbiam... każdą ksiżkę, każdy film:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!
    mam do Ciebie prośbę :)
    zlajkujesz moją stronę ?
    zdjęcia też możesz.
    mając dużą liczbę like mogę wygrać warsztaty fotograficzne, a to moje marzenie.
    pomożesz je spełnić ?

    https://www.facebook.com/pages/Marlena-Pi%C4%85tek-fotografie/113163832189702

    OdpowiedzUsuń
  3. Harry Potter, ciekawe czy istnieje ktoś kto nie lubi?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, czasami zastanawiam sie czy istnieje ktos tak samo dziwny jak ja. Slucham Rocka i Metalu, sage HP wielbie, moim marzeniem jest zostac pisarka, a ksiazki kocham nad zycie. I teraz tak patrze, ze chyba odnalazlam moja siostre blizniaczke, tylko ktos zle policzyl moje lata i wyszlo, ze jestem od Ciebie mlodsza o rok. :D
    45343473 moje Gadu :)
    Pozdrawiam Ath :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obejrzałam twoje rysunki i są świetne :)
    robisz je w jakimś programie czy kredkami akwarelowymi?
    zdecydowanie obserwuję :) jeśli chcesz zobaczyć moje rysunki to tu :
    przeswietlone-neonami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię je w programie paint tool sai, czasem w photoshopie (:

      Usuń
    2. muszę wypróbować :)
      dzięki:)

      Usuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-