czwartek, 10 stycznia 2013

O wszystkim i o niczym (:

Hej!
Dzisiaj chyba będzie taka zbiorowa notka o wszystkim i o niczym (:
Przepraszam, że dopiero o tej godzinie, ale ostatnio nie mogę dospać i jestem padnięta, a teraz sobie przez przypadek zasnęłam. W każdym razie chciałam pokazać dzisiaj tak szybciutko kilka rzeczy i lecę się uczyć, bo na jutro mam z milion rzeczy do zrobienia.
Ostatnio coraz bardziej zwracam uwagę na moje włosy, przeglądam blogi włosomaniaczek i pewnie gdyby nie fakt, że póki co nie mam czasu, to sama bym się w to jakoś bardziej zagłębiła. Póki co poszukuję idealnych odżywek i innych dupereli, aby trochę odbudować włosy, które zniszczyło mi farbowanie. Dzisiaj kupiłam sobie coś takiego:
 Będziemy testować i przekonamy się, czy coś to zmieniło (: A poza tym dostałam spóźniony prezent na szkolną wigilię i jestem bardzo zadowolona, bo to co dostałam z kosmetycznych rzeczy według mnie ślicznie pachnie i ogólnie uwielbiam <3 Mam też książkę Beaty Pawlikowskiej - " W dżungli życia", która wydaje mi się być bardzo ciekawa i inspirująca, więc już nie mogę się doczekać, żeby móc się zagłębić w lekturę.

A teraz jeszcze kilka obiecanych zdjęć:






 Wiem, że nic specjalnego to to nie jest, ale ogólnie miałam mało czasu i zero chęci więc chyba dobre i to (:

***
"Chy­ba właśnie po tym można poz­nać ludzi nap­rawdę sa­mot­nych... Zaw­sze wiedzą, co ro­bić w deszczo­we dni. " - Stephen King


5 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Awards . Zapraszam do mnie w celu uzyskania informacji :)
    (nominacja #1)
    http://vickylivingstoney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ^^ bardzo miło się czyta. obserwuję i liczę na rewanż : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Nominowałam cię do Liebster Award! :) Wszystkie pytania znajdziesz tutaj: http://lolliesolies.blogspot.com/2013/01/liebster-awards.html + świetny blog i super wygląd *w*

    lolliesolies.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kupiony właśnie ten sam szampon z Timotei co ty : ) W ogóle śliczny blog na pewno zaobserwuję : )

    Wpadaj też do mnie --> so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-