poniedziałek, 7 stycznia 2013

Prostota i minimalizm

Cześć!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moim najnowszym odkryciem.
Jeśli, podobnie jak ja, jesteście fanami minimalizmu to pewnie spodoba Wam się strona, którą pokażę. http://simpledesktops.com/  <-- tapety na pulpit, które można tam znaleźć według mnie są wspaniałe. Ogólnie myślą przewodnią serwisu jest prostota i minimalizm, czyli coś w czym odnajduję się doskonale. Próbowałam wybrać jedną, najlepszą tapetę, jednak to chyba jest niemożliwe. W każdym razie chociaż pokażę Wam jak wygląda mój pulpit, na którym właśnie mam ustawioną tapetę z wyżej wymienionej strony.
Reniferek <3
 W sumie nic niesamowitego, ale mnie się bardzo podoba właśnie ze względu na brak miliona zbędnych pierdółek.
No, jeśli macie ochotę to możecie dać w komentarzach screeny Waszych pulpitów :>

A tak ogólnie to wygrzebałam dzisiaj moje stare rysunki, których nigdy nie skończyłam i planuję dzisiaj to zrobić (:


Później może dodam jeszcze jakieś zdjęcia, bo muszę zrobić kilka na zajęcia artystyczne więc w sumie mogłabym je wstawić i tutaj :>
A teraz spróbuję coś narysować, jeśli nawet nie skończę tych rysunków które pokazałam, to pewnie powstanie jakaś postać chibi, coś podobnego do tej z poprzedniego posta.
A zamiast cytatu dnia dzisiaj będzie obrazek (:

8 komentarzy:

  1. hehe mi się też taki reniferek podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mój pulpit jest cały czarny, z małym czerwono-źółto-zielonym akcentem z boku, wiec też prosto i skromnie. ake porzadku na nim takiego jak u ciebie nie ma na pewno. syf, syf wszedzie, grafiki, foldery nie wiadomo skąd i po co, skróty, masakra...

    1. chce ten aprat kupić przed tegorocznym iwakacjami.
    2. lustrzankę i tak zamierzam kupić, ale dopiero po 18tce
    3. to chyba nie chodzi o dobry aparat ale o umiejętności, których ja narazie nie posiadam i chce je nabyć ucząc się na kompakcie z dużą ilością ręcznych ustawień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze: Śliczna tapeta.
    Po drugie: Śliczne rysunki. :D

    Zapraszam do mnie: http://juulyblog.blogspot.com/
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. http://scr.hu/3vj/myziw masz mój piękny pulpit, możesz się zachwycać. : /

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na tapecie mam swoje zdjęcie :p taki mały narcyzek, który musi codziennie na siebie patrzeć ;)

    I pierwszy rysunek zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam tylko na to, aż go skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te Twoje rysunki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci, Kiniu za tę cudowną stronkę. Już znalazłam chyba z 5 i nie wiem, które wybrać ;uuu; btw. skończone, czy nie skończone, rysunki świetne! Julka

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-