sobota, 12 stycznia 2013

TAG poznaj mnie bliżej.

Hej!
Ostatnio ogólnie nie mam pomysłu, ani nawet czasu na notki, ale jednak systematyczność musi być, więc dzisiaj postanowiłam zrobić tag, który jest bardzo lubiany przez początkujące blogerki - poznaj mnie bliżej.
Więc nie przedłużając, zaczynajmy (:

1.Jak masz na imię?
Kinga (:

2. Ile masz lat?
Za niecały miesiąc będzie już 16.

3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Szczerze powiedziawszy nie mam jednej, konkretnej ulubionej piosenki. Ale chyba można do nich zaliczyć "Hand of blood" - Bullet for my Valentine, "Dead memories" - Slipknota i dwie piosenki Three Days Grace - "It's all over" i "Animal i have became" c:

4. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Od lat niezmiennie chciałabym zostać pisarką.

5. Co Cię inspiruje?
Mam artystyczną duszę i potrafi mnie zainspirować nawet niedokręcony kran, ale najczęściej jednak jest to deszcz, noc, Harry Potter i "Alicja w Krainie Czarów"

6. Jakie gatunki książek/filmów najbardziej lubisz?
Podobnie jak z muzyką - nie ograniczam się do jednego gatunku, jednak najbardziej lubię dramaty, psychologiczne, thrillery i fantasy c:

7. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
W sumie mogłabym wymieniać w nieskończoność, ponieważ kocham czytać, ale takimi książkami, które kocham ponad wszystko są: cała seria o Harrym Potterze, "Ręka Mistrza", "Kod Leonarda da Vinci", "Pamiętnik Narkomanki", "Cień Wiatru", "Gra Anioła" i w sumie "Dziewiętnaście minut" oraz "Deszczowa noc".

8. Co sprawia, że lubisz czytać?
Kocham czytać. Dlaczego? Ponieważ książki czynią mnie kimś innym, kimś lepszym. Nie czytam po to by jedynie przeczytać jakiś tekst. Czytam, ponieważ to czyni mnie podróżnikiem w czasie, pozwala wędrować uliczkami miast, w których nigdy nie miałam okazji być, poznawać ludzi, którzy mogliby istnieć i pogłębiać swoją empatię.

9. Jakie są Twoje ulubione zespoły/wykonawcy?
 Hm...Three Days Grace, Slipknot, Avenged Sevenfold,  Bullet for my Valentine, Versailles, The Pretty Reckles, Lana del Rey, Coeur de Pirate, Emilie Autumn, Billy Talent, Skillet, Soad i wiele innych w sumie X'D

10. Co lubisz w swoim charakterze?
Szczerze mówiąc w charakterze chyba nic, poza takim "artystycznym" patrzeniem na świat.

11. Boisz się ciemności?
Jeśli jestem sama w ciemności, w obcym miejscu, to tak, bo człowiek boi się nieznanego. Ale na ogół kocham ciemność.

12. Na co zwracasz uwagę poznając kogoś nowego?
Na jego oczy (mam jazdy na punkcie oczu), czy ma podobne poczucie humoru do mojego i na to, czy nie jest nudny.

W sumie to chyba tyle, te pytania to nie są takie standardowe, ale w uznałam, że kiedy poznacie odpowiedź na nie lepiej mnie poznacie, niż gdybyście poczytali o moim ulubionym kolorze i o tym czy mam chłopaka (: Mam nadzieję, że się podobało.
A na koniec kilka obrazków, które znalazłam na tumblr i które bardzo mi się podobają.








***
"Kokaina tuliła mnie do snu, Śmierć spokojnie czekała. " - Barbara Rosiek, "Kokaina"

5 komentarzy:

  1. Ojej, Heroin, Cocain <3 . Kochamy te "śmieci" :D ! Xd. Poza tym obserwuję, liczę na rewanż ♥ .
    Ale to nie koniec...! Zostałaś nominowana do Liebster Awards ♥ ! W celu uzyskania więcej informacji zapraszam do mnie, (wpis "Liebster Awards ♥", ten drugi dotyczy innej nominacji ;d);

    http://world-of-milord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię HP :) Przeczytałam wszystkie części, a teraz czytam po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :P pozdrawiam i zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Award.

    Twoje pytania to:
    1. Ulubiony serial?
    2. Czy masz rodzeństwo?
    3. Czy masz osobę, o której wolałabyś zapomnieć?
    4. Wasze największe marzenie?
    5. Czy macie chłopaka?
    6. Wolisz skejtów czy dresów?
    7. Jaki typ włosów chciałabyś mieć (kręcone, proste, lekko falowane) ?
    8. Ulubiony kolor ubrań?
    9. Potrafiłabyś się bezgranicznie komuś poświęcić?
    10. Czy po ukończeniu 18 lat, chcesz mieszkać w Polsce?
    11. Czy masz jakiś zagranicznych znajomych?

    Więcej info na moim blogu :
    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog zapraszam do mnie
    sallmone-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-