wtorek, 29 stycznia 2013

Rings and tings!

Cześć! :3
Dzisiaj muszę się koniecznie pochwalić moją pierwszą współpracą jaką udało mi się nawiązać!
Jak sam tytuł mówi jest to sklep Rings and tings ( http://www.ringsandtings.com/ ).
Według mnie mają tam niesamowicie ciekawy asortyment więc szczerze zapraszam do przejrzenia ich strony i być może kupienia sobie czegoś ładnego :3
Dla każdego zainteresowanego zakupem mam kod dający 10% obniżki : stylecard10
I jeszcze kilka przykładów rzeczy, które możecie sobie tam kupić :)







   
Według mnie każdy mógłby tam znaleźć coś dla siebie (:
A ja mam nadzieję, że współprac takich jak ta będzie jeszcze w mojej blogowej karierze dużo więcej, więc życzcie mi powodzenia! < 3


***
"Jeśli pot­ra­fisz o czymś marzyć, to pot­ra­fisz także te­go dokonać. " - Walt Disney

12 komentarzy:

  1. uu Zazdroszcze :33

    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję:) a rzeczy świetne, bardzo podoba mi się ostatnia bransoletka ^^
    po za tym świetny blog, obserwuję.

    kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mają fajną biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę cie pochwalić za świetny nagłówek!
    Sklep prezentuje się zachęcająco, chętnie zajrzę. :)
    Pozdrawiam. ;)
    www.summit-creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bloooooooog ♥

    http://mooandworld.blogspot.com/

    Zapraszam ♥

    + po prostu rewelacyjny nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy!
    haha ja już znalazłam!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :)
    Gratuluję pierwszej współpracy! :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochalam sie w bransoletkach i zlotym najszyjniku z motywem krzyza, musze odwiedzic te strone. Zapraszam do mnie (: beyux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog !!!!
    Obserwuje i liczę na rewanż:)

    http://truskawka-smerfetka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 6 najlepszy! Masz bardzo ładnego bloga. http://cacoa-coffeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za komentarz, bardzo mi miło :) Gratulacje współpracy <3 Ostatnia bransoletka jest prześliczna. Także obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-