sobota, 19 stycznia 2013

Muzyczna notka

Cześć!
Postanowiłam zrobić taką "muzyczną notkę" czyli zero zbędnego gadania - po prostu muzyka którą lubię i która mnie inspiruje. W końcu według mnie nie można poznać nikogo lepiej niż poznając muzykę, którą lubi c:
A więc do dzieła  (:

1. Kill Hannah - Escape Artistry



2. Bullet for my valentine - Hand of blood


3. Three Days Grace - It's all over


4. Emilie Autumn - Opheliac


5. The Pretty Reckless - Hit me like a man


6. Skillet -  Awake and Alive


7. Slipknot - Gehenna

8. Disturbed - Stupify

9. COMA - Leszek Żukowski


10. Billy Talent - Standing in the rain

No i to tyle (:
Słucha ktoś takiej muzyki?
Chcielibyście czasem takie muzyczne notki?


***
"  Le­piej żeby mnie niena­widzi­li ta­kim, ja­ki jes­tem, niż kocha­li ko­goś, kim nig­dy nie będę. " - Curt Cobain
 
 
 

17 komentarzy:

  1. Świetny blog! Dodaję, liczę na rev ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm . wolę polskie reggae . <3 ale notki muzyczne moga byc w 100 % . <3
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :)
    dziękuję za komentarz .
    Również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Skillet, ostatnio zaczęłam ich uwielbiac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż głupio się przyznawać, ale ja nawet nie słyszałam ani jednej z tej piosenek. :P Ale fajne są muzyczne notki, więc dodawaj takie dalej. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny cytat na końcu <3 A piosenki słucham różne, czasami tylko coś mi tak w pamięć zapadnie.
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do obserwowania: http://pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja słyszałam wszystkie chyba piosenki :)
    + Nowa notka http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zabiegana.html#comment-form ;*
    + Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja słyszałam niestety tylko SlipKnota, ale uważam, że piosenki są fajne :) Zapraszam również do mnie: magda-muzyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog + obserwuje ;D

    Zapraszam...
    http://jogobellla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny blog. dziękuję za komentarz i obserw. Zapraszam ponownie: mniami-gotuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moje klimaty .
    Ale fajnie że w końcu wpadłam na notkę , w której ktoś słucha "prawdziwej muzyki " a nie przekopiowana lista np z Vivy .

    Pozdrawiam serdecznie i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za taką muzyką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja raczej nie słucham takiej muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie słyszałam żadnej ale zobaczę.;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja słucham, zwłaszcza Three Days Grace i Comy! :)
    Fajnie tu u Ciebie, dołączam się do obserwatorów :3

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-