piątek, 25 stycznia 2013

Odżywka i tangle teezer!

Hello!
Dosłownie godzinkę temu odwiedził mnie listonosz i przyniósł mi dwie paczki! Oczywiście wiedziałam co jest w środku i niecierpliwie ich wyczekiwałam, ale i tak byłam pozytywnie zaskoczona. Obie kupiła mi moja mama w ramach prezentu urodzinowego. W jednej z nich znajdowała się odżywka Jantar, o której słyszałam tyle dobrego, że postanowiłam wypróbować, a w drugiej moje wielkie marzenie...czarny tangle teezer! Kurację odżywką zacznę już od dzisiaj. Tangle teezer oczywiście jak tylko wpadł w moje ręce od razu stał się moją ulubioną rzeczą. Szczerze mówiąc czesanie włosów jeszcze nigdy nie było tak przyjemne!


Moje włosy po szczotkowaniu tangle teezerem. Wiem, końcówki są straszne, muszę podciąć.

Wczoraj tak jak zapowiadałam poszłam pocykać kilka zdjęć i wpadłam na szaleńcy pomysł. Chciałam mieć zdjęcie z nóżkami tak słitaśnie zgiętymi jak to robią przesłodkie Japoneczki. Jak chciałam tak mam. Może dla Was to wygląda koślawo, ale mnie się strasznie podoba, aww <3



Znalazłam te zdjęcia na dysku i po prostu musiałam z nich zrobić gifa, haha (:


 A Wy macie może tangle teezer lub chciałybyście mieć? Może któraś z Was używała odżywki, którą właśnie kupiłam? Jeśli tak to dzielcie się opiniami w komentarzach, chętnie poczytam :3

***
"If you close your eyes you see darkness. But if you keep them closed for long enough... you'll see light." - Effy Stonem, Skins



55 komentarzy:

  1. haha bardzo fajny gif ;] a zdjęcie ja bym pomyślała, że to no nie wiem, jako "inspiracje" heheh szczotka bardzo fajna, aż też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha bardzo fajny gif ;] a zdjęcie ja bym pomyślała, że to no nie wiem, jako "inspiracje" heheh szczotka bardzo fajna, aż też bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze zdjęcie :3 Nie mam tangle teezer, ale niedługo zamierzam kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam tangle teezer:>
    A zdjęcie urocze^^

    OdpowiedzUsuń
  5. marzy mi się taka szczotka, ale słyszałam, że jest droga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy gdzie patrzeć (: Na stronie producenta kosztuje z tego co pamiętam ok 50 zł, a ja kupiłam za 38 + przesyłka.

      Usuń
  6. ostatnim czasem też się napaliłam na tę szczotkę ;) na pewno muszę sobie ją sprawić !
    A gdzieś na blogu już sie spotkałam z tą odżywką, jak użyjesz to daj znać czy jest dobra :))
    Pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas na pewno napiszę coś o tej odżywce :)

      Usuń
  7. Nie chcę cię martwić, ale czy twoja szczotka ma na wierzchu podpis producenta? Tekst z internetu "Na wierzchu widnieje logo oraz napis: „Shaun P." (podróbki można poznać właśnie po braku tych oznakowań)" Ja mam szczotkę od kilku lat i jest trochę inna. Co prawda było to dawno temu, nie produkowali jeszcze podróbek, ale ceny też były niewesołe, bo zapłaciłam ok.80zł. Ale nie musisz się martwić, nawet jeśli to nie oryginalna tanglee teezer, to ząbki są według mnie identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szczotka jest rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz śliczne włosy. ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja muszę się wybrać do sklepu zielarskiego i sprawdzić czy jest Jantar :) pewnie, że chciałabym TT :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz Twoje włosy będą dopieszczane!
    Moje się do niczego nie nadają, wołają "ratunku".
    Masz cudowny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, skoro tak do Ciebie wołają to może też je troszkę dopieścisz? x3
      Btw. dziękuję :)

      Usuń
  12. Masz śliczne włosy :)

    +Obserwuję ;)

    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zastanawiam się właśnie nad kupnem tangle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAAAAAAA jakie śliczne włosy !!! ♥♥
    + dodaję do obserwatorów i liczę na to samo

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za miłe słowa i również dołączam do Twoich obserwatorów ;)
    Tak a propos to muszę w końcu wypróbować to "cudowne" tangle teezer, bo twoje włosy wyglądają cudownie!
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  16. Też słyszałam wiele pozytywów o tej odżywce, ale jeszcze nigdy nie wpadła mi w ręce. Ale intryguje mnie, czemu wszyscy tak zachwycają się tą szczotką? Zdecydowanie wolę te z naturalnym włosiem. Masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Według mnie ludzie tak zachwycają się tą szczotką, bo naprawdę działa cuda. Uwierz, że rozczesanie moich wydawałoby się bezproblemowych włosów to była tragedia, łzy i przeklinanie, a ta "magiczna szczotka" za pierwszym razem ładnie sobie poradziła i już na początku zyskała ogromny plus ode mnie :)

      Usuń
  17. Też słyszałam wiele pozytywów o tej odżywce, ale jeszcze nigdy nie wpadła mi w ręce. Ale intryguje mnie, czemu wszyscy tak zachwycają się tą szczotką? Zdecydowanie wolę te z naturalnym włosiem. Masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. LVE the last on/off pics - amazing eyes dear :)
    xx
    much love
    samecookiesdifferent.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepraszam cię bardzo. Brat bardzo chciał grać i wyłączył mi twoją stronę. Teraz już naprawdę obserwuję ;)

    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna ta twoja szczotka ja też dzisiaj otrzymałam swoją :)

    poly-pooly.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie bym kupiła szczotkę, ale muszę poszukać gdzieś taniej bo 50zł za szczotke to troche przesada, nawet jakby była najlepszą na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie dlugie wlosy:D
    i co faktycznie taka swietna ta szczotka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak, zobaczymy jak to będzie wyglądało na dłuższą metę :>

      Usuń
  23. Chciałabym mieć tą szczotkę, podobała mi się już jakiś czas temu. A zagłębiam się w Igrzyskach Śmierci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też muszę poczytać "Igrzyska Śmierci" :)

      Usuń
    2. Uwielbiam Igrzyska Śmierci!
      Szczerze polecam:)

      Usuń
  24. Śliczne masz włosy;)

    cos-jutrzejszego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcie a la Japonka jest świetne! Ja również kocham czytać ♥ No i zgaszam się z komentarzami powyżej - masz świetne włosy! Co do szczotki, to jak tylko wpadnie mi trochę kasy , to zainwestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja musze sobie wreszcie spawic Tangle ;) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz przepiękne długie włosy :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałam i na razie w ogóle nie myślę o tym, aby go kupić (tangle teezera), chociaż gdzie nie wejdę, to go wychwalają ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny bloog :)

    *Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  30. włosy ♥♥

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. jeju..jakie długie włosy <3
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://katemyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz długie włosy + chyba sobie kupię tą szczotkę ;*

    myraspberrysmile.blogspot.com - zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz świetne włosy! Naturalne czy farbowane? :)

    http://camillaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz świetne włosy! Naturalne czy farbowane ? :)

    http://camillaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie mam odrobinę jaśniejsze, ale takie mam ze względu na to, że miałam farbowane na czerwono i farba się zmyła wzmacniając mój naturalny kolor :)

      Usuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-