poniedziałek, 28 stycznia 2013

Krótko o potteromanii :)

Hej!
Dzisiaj notka dla wszystkich potteromaniaków!
Ania, moja muza, zainspirowała mnie, żeby napisać coś o wspaniałej serii HP, więc oczywiście muszę to zrobić :3
Po pierwsze chciałam polecić Wam pewną stronę, a mianowicie http://hogsmeade.pl/
To moja ulubiona strona połączona z forum. Można prowadzić tam ciekawe dyskusje, poznawać innych potteromaniaków, a nawet rozwiązać test Tiary Przydziału, która powie Wam do jakiego domu powinniście należeć. Swoją drogą owy test można wykonać nawet bez rejestracji, łapcie linka -> http://hogsmeade.pl/hat.php
 Ja trafiłam do Slytherinu! (:
  
Okok, a teraz może coś więcej o mojej potteromanii. 
Przyznam szczerze, że zanim przeczytałam książki myślałam, że są one puste, żałosne i głupie. Zaczęłam czytać tak naprawdę z przekory, żeby udowodnić coś sobie i móc mieć więcej argumentów do hejtowania Pottera. Niestety (albo i stety) mój plan nie wypalił, ponieważ od pierwszych rozdziałów seria zawładnęła moim sercem. Aktywną potteromaniaczką jestem zaledwie od około roku :)

Którą część lubię najbardziej? 
Hmm... największy sentyment mam do pierwszej, ale szósta i siódma też należą do moich ulubionych.
  
Ulubiony bohater?
Luna oczywiście! Wspaniała, szalona i dziwna Luna Lovegood to zdecydowanie mistrzostwo. Poza tym wielbię też Dracona i Rona :)

Ulubiony pairing?
Dramione <3333 Uwielbiam czytać opowiadania o Draco i Hermionie razem, mrrr.

 Ulubiony film? 
Ogólnie rzecz biorąc filmy średnio przypadły mi do gustu w porównaniu z książkami, ale jeśli już muszę wybierać to stawiam na część czwartą :3
   
Mój ulubiony nauczyciel?
Snape oczywiście, McGonagall i Dumbledore :)

No i w sumie to chyba wszystko, nic więcej przynajmniej nie przychodzi mi do głowy. Gdybyście mieli jakieś pytania to proszę w komentarzach, mogę zrobić oddzielny post w którym odpowiem na te wszystkie pytania dotyczące mojej potteromanii :)

Jeszcze się pochwalę, że chcemy sobie z Anią we wakacje zorganizować Potterowy Dzień, spotkać się, oglądać filmy i rozmawiać o wspaniałej serii HP.

No a tak na koniec dodam, że planuję otworzyć nowego bloga - z opowiadaniem w odcinkach, którego akcja działaby się w murach Hogwartu. Czy byliby tu jacyś potencjalni zainteresowani takim czymś? :3




Btw. robiliście test Tiary Przydziału? Do jakiego domu trafiliście? :3

***
"-After all this time? -Always" 

6 komentarzy:

  1. Ja trafiłam do Gryffindoru :D
    Ja jestem potteromaniaczką od kiedy zobaczyłam pierwszy film, następnie pojawiły się książki, przeczytane milion razy, zresztą to samo z filmami, uwielbiam je oglądać :)
    A moimi ulubionymi bohaterami są również Luna i Ron :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog *.*
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham! Moje ulubione części to Kamień Filozoficzny i Zakon Feniksa, pierwsza podobnie jak u ciebie ze względu na sentyment, Harry'ego zaczęłam czytać w wieku 8-9 lat. Co do bohaterów to podobnie jak ty lubię Draco i Lunę, ale moją ulubioną postacią jest Snape, zwłaszcza w ostatnich częściach. W teście wyszedł mi Ravenclaw, spodziewałam się tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gryffindor :D
    Świetny blog,ciekawie piszesz. Na pewno zostanę u ciebie na dłużej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Lunę i Draco! A ja nawet bez rozwiązywania tego testu bardzo chciałabym trafić do Slytherinu. Obserwuję i zapraszam do siebie http://thefridaychild.blogspot.com/
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-