sobota, 26 stycznia 2013

Zimowe zdjęcia

Cześć!
Mimo, że wręcz nie znoszę zimy, to dzisiaj musiałam jednak wypełznąć z domu, ponieważ bardzo chciałam mieć kilka nowych zdjęć. To było dość traumatyczne przeżycie, szczególnie że musiałam włożyć ręce w śnieg :( W każdym razie chyba wyszło kilka całkiem możliwych ujęć. A teraz, korzystając z możliwości spędzenia reszty dnia w ciepłym łóżeczku nadrobię zaległości w oglądaniu Pretty Little Liars (:
Moje ulubione <3





Moja mama się śmieje, że wyglądam na tych zdjęciach jak Azjatka, haha :)

Mam nadzieję, że się Wam podobają.
Jak spędzacie dzisiejszy wieczór? (:

Btw. chcielibyście jakąś recenzję filmu bądź książki?


***
"Nie wierzę w piekło ani w niebo; a jeśli na­wet is­tnieją, to mnie i tak wszys­tko jed­no. Nie chcę nic wie­dzieć o tym układzie, który nag­radza hi­pok­rytów, a ska­zuje pogrążonych w rozpaczy." - Eduardo Mendoza   

25 komentarzy:

  1. Recenzje książki ;) ładne zdjęcia, zazdroszczę, że jesteś fotogeniczna ;D mnie jakoś PLL nie porwało, ale cóż może zacznę czytać książki ;D
    Pozdrawiam Ath^^

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    http://my-name-is-variability.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakaś Ty ładna , no nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia ! *.*
    Też oglądam PLL , w którym jesteś sezonie ?

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 sezon, na bieżąco już oglądam tylko nie miałam czasu obejrzeć ostatnich dwóch odcinków i chcę nadrobić :)

      Usuń
  4. slicznie, rzeczywiscie trochę tak wyglądasz tutaj :)
    obserwuję i czekam na to samo :) - http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś śliczna :*
    Zapraszam do mnie skomentuj zaobserwuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne!
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Brrr śnieg, ale ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach. Ja również się biorę z PLL :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wyszłaś :) i fajna stylizacja.
    obserwuję :) zapraszam do mnie : kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Ja tam lubię śnieg ^^

    obserwuję i liczę na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ten blog wpadłam przypadkiem , ale muszę stwierdzić że fajnie tu u ciebie ! Będę wpadać częściej .
    Zapraszam --> http://eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja mama ma trochę racji ;)
    Ogólne fajne zdjęcia ;D
    Włosy farbowane? ;)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle farbowane konkretnie na rudo co po prostu efekt farbowania na czerwono. Farba się zmyła i wzmocniła mój naturalny rudy kolor :)

      Usuń
  11. Ale śliczne te zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor włosów. jestem fanką PLL. którą z kłamczuch lubisz najbardziej?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia i piękne włosy! Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. według mnie są zielone :)
    ale czasami przebija się tam trochę brązu i piwnego koloru, zalezy hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach ;)
    ach, ten kolor włosów ;) cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :)
    Właśnie robię sobie maraton z PLL :D
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow , te zdjęcia są genialne według mnie ; )
    Śliczny kolor włosów : D *.*


    +
    Dziękuje za komentarz u mnie
    ++ :D
    obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! znakomicie wygladasz! pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudnie wyglądasz :)
    sobota minęła mi bardzo fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Też pomyślałam, że wyglądasz jak Azjatka! Ale wyglądasz pięknie :D
    Ps: Też uwielbiam PLL! Tyle że ja jak maniaczka na bierząco oglądałam wszystkie odcinki i teraz niecierpliwie czekam na więcej xD

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-