sobota, 29 grudnia 2012

Z Magdą (:

Aloha! :3
Dzisiaj byłam na kolejnym spacerze, tym razem trochę dłuższym i z moją super mega krejzi sOMsiadką, Magdą (jeśli to czytasz to Cię pozdrawiam bardzo serdecznie :)) ) i mam kilka zdjęć! Ale najpierw chcę się pochwalić, że sama upiekłam ciasto - piernika i jeszcze nikt nie umarł w skutek zjedzenia go, więc jest dobrze. No i planuję sobie kupić hipsterską czapeczkę, jak ja to mówię 'menelkę', ale to się jeszcze zobaczy. A teraz nie przedłużając pokażę Wam zdjęcia ze spaceru :'3



Lodowisko dla ubogich (: Infantylna Kinia miała frajdę! :3






A oto co znalazłyśmy w lesie.

 No i to chyba tyle na dzisiaj. Teraz trzeba iść coś zjeść i spać, jestem padnięta : c
Papa :3

5 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka myślałam, że masz koszulkę w ufo. : C

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecie zdjęcie jest śliczne <3 ;)
    Ładne miejsce na zdjęcia sobie wybrałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczne spodnie :D śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-