sobota, 8 grudnia 2012

Letnie wspomnienia

Hejo! :3
Dzisiaj bardzo milutko siedzę sobie przy kawusi i doszłam do wniosku, że w moim pokoju zawsze czymś ładnie pachnie. Jak nie kadzidełkami czy perfumami to kawą! Uwielbiam ten pobudzający Napój Bogów.
Dodatkowo ładnie posprzątałam w pokoju i teraz już naprawdę czuję magię świąt. Chciała bym już choinkę! Najlepsze jest to, że nie mam pojęcia co chcę dostać. Hmm... może filtry do aparatu?
Żałuję tylko, że moi rodzice są beznadziejni w robieniu niespodzianek i już od lat nie dostałam prezentu, którego bym się nie spodziewała : c
Wczoraj obiecałam dodać kilka zdjęć, ale na dobrą sprawę znalazłam tylko dwa, które w miarę możliwości nadają się do pokazania. Kiedy na nie patrzę wracają moje wspomnienia z lata.
Mimo, że wygląda jak martwy, to naprawdę nie musicie się martwić - jest cały i zdrowy. Po protu jest też świetnym aktorem.
Włocławek. Tam niby nie można było wchodzić, ale co tam.



Przed chwilą skończyłam to robić. Wszystko myszką poza rzęsami. Moja ręka, ała.

No i to chyba tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że się podoba :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-