środa, 26 grudnia 2012

Święta!

Witajcie ponownie po krótkiej przerwie! Przyznam szczerze, że nie było mnie na blogu przez ten czas nie tylko ze względu na zamieszanie w przygotowaniach świątecznych (naprawdę ciężko pracowałam, bywało, że o 22 szłam spać zupełnie padnięta, co jest do mnie niepodobne), ale także zniechęciłam się trochę do blogowania, przez pewną osobę. W każdym razie wróciłam i mam nadzieję, że już szybko stąd nie odejdę.
Jak już wspomniałam wyżej o świętach, muszę przyznać, że tegoroczne bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły i naprawdę miło spędziłam wigilię, a Boże Narodzenie słodko przespałam. Na dzisiejszy dzień zapowiada się wizyta wujka z rodziną, co mnie nie pociesza, ponieważ ma małe dziecko, nad którym opieka zapewne spadnie na mnie (cóż, nie znoszę dzieci). A jeśli ktoś ma ochotę poczytać sobie opowiadanie świąteczne, które napisałam w wigilijną noc to serdecznie zapraszam >>tutaj<<
Przyznam się, że nie lubię ubierać choinki, ale za to kocham zawieszać lampki!

A efekt bokeh chyba nigdy nie przestanie mnie oczarowywać na nowo <3
Co do prezentów...nie mam sił opowiadać o wszystkim co dostałam, jednak pochwalę się prezentem, który chyba sprawił mi najwięcej radości. A mianowicie jest to...książka!
"Więzień nieba" to trzecia część mojej ukochanej powieści "Cień wiatru". Dostałam ją z edycji limitowanej - w zestawie z najnowszym opowiadaniem Zafona - "Książę Parnasu". Wiążę z tymi dziełami niemałe nadzieje, ponieważ odkąd sięgnęłam po "Cień wiatru", a teraz także "Grę Anioła" tego autora jestem oczarowana jego talentem, stylem pisarskim, pomysłami i ogólnie wszystkim! Także zachęcam do czytania jego książek. Na mnie mój prezent będzie musiał zaczekać, ponieważ mam do przeczytania jeszcze 9 książek z biblioteki, a nigdy nie łamię kolejności czytania, którą sobie wyznaczyłam.

Poza tym mam ochotę kupić sobie kolejny dodatek do gry The Sims 3. Tym razem marzą mi się "Cztery pory roku", ale troszkę szkoda mi pieniędzy, które mam zamiar oszczędzać na nowy obiektyw.

Ogólnie jakiś czas temu zapragnęłam zacząć kręcić filmiki na youtube.com (coś mającego na celu poprawienie ludziom humoru), jednak zupełnie nie mogę znaleźć odpowiedniego pomysłu na pierwszy filmik. Może ktoś z Was mi go podrzuci? Gdybyście mieli jakieś pomysły to bardzo proszę o pisanie w komentarzach czy gdziekolwiek.
I jeśli ktoś z Was też bloguje i chce się ze mną podzielić swoim blogiem, albo chciałby polecić mi blog osoby którą lubi czy cokolwiek to też proszę o linki w komentarzach, ponieważ zbyt dużo wolnego czasu sprawia, że czuję się źle więc chętnie coś poczytam.

A teraz wyglądam przez okno i mogę stwierdzić, że pogoda bardziej przypomina mi kwiecień, niż końcówkę grudnia. W związku z tym może zabiorę ze sobą Vincenta (to mój aparat) i pójdziemy na spacer porobić zdjęcia. Bayo :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-