sobota, 29 grudnia 2012

Recenzja odżywki Eveline 8w1 total action

Cześć!
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam recenzję odżywki Eveline 8w1 Total Action, o której już wcześniej wspominałam >>tutaj<<
Tę notkę miałam napisać już dawno, ale ja to ja i w końcu wyszło tak, że nie napisałam (:
W każdym razie chcę to nadrobić, bo naprawdę jest o czym mówić!
Przez 3 tygodnie (właściwie dwa, bo przez tydzień robiła mi jedynie za bazę pod lakier), zgodnie z zaleceniami stosowałam tę odżywkę. Oto efekty:

Sądzę, że to dość duża różnica w długości jak na tak krótki czas. Co do skuteczności -  nawet po zmyciu moje paznokcie są twarde, idealnie takie jakie zawsze chciałam mieć. Nie łamią się, ani nie kruszą.
Podsumowując:
  • Niedroga (+)
  • Kolor - śliczny, nie idealnie przeźroczysty, a mleczny (+)
  • Paznokcie się utwardzają, nie łamią, nie kruszą (+)
  • Bardzo szybko schnie (+)
  • Jest idealną bazą pod lakier (+)
  • Duszący zapach (-) 
O wydajności się nie wypowiem, ponieważ jak mówiłam wcześniej mam tę odżywkę od zaledwie 3 tygodni, jednak już teraz jej ubytek w 12 ml buteleczce jest niemal niezauważalny.

Ogólnie słyszałam wiele opinii o tych odżywkach - zarówno dobrych jak i złych, ale mimo to postanowiłam wypróbować na sobie. Cóż, zawsze lubiłam uczyć się na swoich błędach.
W każdym razie to nie był błąd, teraz czekam jedynie, aż moje pazurki będą dłuższe.
Pozostaje ostatnie pytanie - czy kupię tę odżywkę ponownie?
No cóż, pewnie tak, jeśli oczywiście nadal będzie się tak genialnie sprawdzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-