wtorek, 11 grudnia 2012

Odżywka Eveline 8w1

Siemcia! ;p
Jestem trochę chora, więc byłam u lekarza. Korzystając z okazji wyjazdu do miasta poszłam do optyka wybrać oprawki do nowych okularów. Mam je mieć do końca tygodnia, więc pewnie się tutaj pochwalę tym, jak śmiesznie będę wyglądać ;) Poza tym weszłam do kosmetycznego i kupiłam sobie bardzo popularną odżywkę do paznokci - Eveline 8w1 total atcion. Kosztowała mnie ona 15,90, ale z tego co słyszałam jest naprawdę dobra, więc mam nadzieję, że dobrze zainwestowałam. W każdym razie już pomalowałam sobie nią paznokcie. Póki co mogę powiedzieć, że bardzo szybko schnie i ma ładny, nie przezroczysty, a mleczny kolor. Na pewno jeszcze napiszę recenzję za jakiś czas, kiedy będę już miała widoczne efekty kuracji tą odżywką. Może i moje paznokcie nie są w opłakanym stanie, bo bardzo o nie dbam, ale naturalnie są niestety bardzo delikatne i łamliwe, co mnie bardzo denerwuje, nie lubię siebie z krótkimi paznokciami.


 Teraz włączę sobie chyba kolejny odcinek serialu (o którym opowiem w osobnej notce, może jeszcze dziś), a kiedy będzie się ładował dokończę czytać naprawdę świetną książkę Camilli Lackberg - 'Kaznodzieja'
Czytał ktoś? Lubicie tę autorkę?

Jeszcze na koniec chciałam Wam pokazać śliczne zdjęcie, które wygrzebałam w otchłani mojego aparatu.
Ona już ze mną nie mieszka, ale była świetną modelką, zawsze fajnie pozowała mi do zdjęć i tęsknię za nią :c








3 komentarze:

  1. Jakii śliczny kot! Kiedyś chciałam wziąc się za tą książkę c:

    ~Iluzja
    www.porcelanowailuzja.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię Lackberg, ale to już chyba wiesz :( Ale chciałam być miła i skomentować!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-