poniedziałek, 3 grudnia 2012

October baby

Hejo!
Wczoraj bardzo mi się nudziło, więc postanowiłam obejrzeć sobie film. Włączyłam "October baby" i od tego momentu stał się on moim ulubionym. Wspaniała historia, piękna aktorka w roli głównej. Pierwszy raz płakałam na filmie, więc gorąco polecam osobom, które jeszcze nie widziały! ;)

Hannah <3

Jestem pewna, że jeszcze nie raz do tego filmu wrócę. A teraz chyba obejrzę sobie "Never let me go", albo w końcu zabiorę się za organizację mojego konkursu literackiego. Jestem strasznie podekscytowana na myśl o odkrywaniu nowych talentów literackich! ;)
A co do literatury- czytam teraz wspaniałą książkę, której akcja rozgrywa się w przepięknej scenerii dwudziestowiecznej Barcelony - "Cień wiatru". Póki co przeczytałam niewiele, bo około 180 stron, ale mimo wszystko już w tym momencie wydaje mi się, że kiedyś dołączy do grona moich ulubionych, zajmując szczytne miejsce obok serii o Harrym Potterze i kilku innych książek. 
Nie wyobrażam sobie życia bez czytania!
A wieczorem, jeśli znajdę czas, to może trochę porysuję. Trzymajcie kciuki, żeby mi się jeszcze chciało, bo moja wena do rysowania ucieka niestety bardzo szybko. No, to chyba tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że nie mam jutro z niczego sprawdzianu, bo strasznie nie chce mi się uczyć.
Także do napisania wkrótce! : 3

PS. Myślałam nad dodawaniem na bloga zdjęć jakiś outfitów, ktoś uważa to za dobry pomysł i chciałby takie zdjęcia oglądać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-