piątek, 28 grudnia 2012

Spacer

Siemka!
Słoneczko wołające zza okna urzekło mnie i postanowiłam się przejść. Niestety jednak okazało się, że jest naprawdę zimno, mimo ślicznej pogody! Strasznie zmarzłam, ale na szczęście mam gorącą herbatkę, więc straty wyrównane. Poza tym mam kilka zdjęć z dzisiaj, więc może nie przedłużając po prostu je wstawię :'3
Lubię zdjęcia pustych ulic (:






 Dobra, na dziś chyba starczy. Postaram się zamieszczać coraz więcej zdjęć! : D
Btw. planuję małe zmiany w wyglądzie bloga, już nie mogę się doczekać tej nowej odsłony! *-*
Trzymajcie się ciepło w te zimne dni, bayo :3

2 komentarze:

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-