czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajkowo!

Jak powszechnie wiadomo, dzisiaj, czyli 6 grudnia obchodzimy Mikołajki. Święta zbliżają się ogromnymi krokami i nie wiem jak wy, ale ja już czuję ich zapach unoszący się w powietrzu! Szczególnie stęskniłam się za świętami, ponieważ w tamtym roku, z przyczyn prywatnych, w ogóle ich dla mnie nie było.
Dzisiaj dostałam od rodziców prześliczny woreczek wypchany różnymi smakowitościami.

Myślę, że takie właśnie drobne upominki są najpiękniejsze i sprawiają o wiele więcej radości niż drogie prezenty (przynajmniej w moim wypadku).
W każdym razie wszystkim, zarówno grzecznym jak i niegrzecznym, dużym i małym życzę wszystkiego najlepszego! :3

W ciągu najbliższych dni, bo dzisiaj mam złe światło, postaram się pokazać Wam mój ulubiony świąteczny sweterek, z którym się niemal nie rozstaję. Jeszcze tylko rozwiesić kolorowe światełka w pokoju i można umrzeć ze szczęścia. Bardzo kocham święta (mimo nudnych rodzinnych spotkań) <3

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i trzymajcie się ciepło :3

1 komentarz:

  1. Ja jeszcze nie czuję tych świąt. :( Dziękuję i nawzajem WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! :D
    Zapraszam do mnie :
    http://neverstopdreamingbb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-