piątek, 7 grudnia 2012

Renifery!

Dzisiaj mała niespodzianka, bo wstawię swoje zdjęcia. Obiecałam pokazać mój świąteczny sweterek więc teraz ląduje on w outficie, o ile w ogóle można to tak nazwać. Wyglądam dość beznadziejnie, ale to wszystko przez to że było tak zimno!

Sweterek kupiłam na allegro :3 Jest cieplutki, a renifery i ogólnie ten wzór po prostu mnie uwiódł!
W sumie tak myślę, że dzisiejsza pogoda stwarza idealne warunki do sesji jaka mi się od dawna marzy, ale moja modelka chyba nie darzy śniegu taką sympatią jak ja : c
No nic, może spróbuję ogarnąć jakieś zdjęcia z ubiegłych tygodni i jeśli coś w miarę możliwości będzie się nadawało do publikacji to na pewno tu pokażę : D

3 komentarze:

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-