środa, 25 lipca 2012

Łupy lakierowe + zapachowy lakier z Revlonu!

Cześć!
Dzisiaj byłam na zakupach i postanowiłam pokazać wam moje łupy lakierowe biorąc pod uwagę, że jeden z nich jest dość...nietypowy. Otóż niedawno na rynek weszły zapachowe lakiery Revlonu i ja postanowiłam sobie taki kupić i wypróbować. Na razie pokażę Wam jak on wygląda, ponieważ na paznokciach mam czarny i nie chce mi się go zmywać. Więc tym pachnącym pomaluję prawdopodobnie jakoś w sobotę i napiszę Wam jak się sprawdza, czy jest dobry i takie tam. A póki co mam dla Was kilka zdjęć. No i jeszcze jutro może pokażę tutaj moją przesłodką bluzę którą dzisiaj kupiłam <'3
Czarny, turkusowy, który tu wygląda jak niebieski i czerwony lakier z Revlonu o zapachu....arbuza! Mniam!

Szczerze żałuję, że nie mogę wstawić zapachu na bloga. Kiedy wyschnie pachnie jak guma balonowa o smaku arbuza <3

A tak wygląda na karteczce. Jak pomaluję to oczywiście pokażę Wam jak to wygląda na płytce paznokcia. W każdym razie ma śliczne drobinki.
 I to chyba tyle na dziś! Jutro pokażę moją słodką bluzę z myszką Miki.
Piszcie w komentarzach czy macie te zapachowe lakiery, jeśli tak to jakie i czy jesteście z nich zadowolone!
No, to... dobranoc w sumie ;D

2 komentarze:

  1. Aww, guma balonowa o smaku arbuza *__* Tak btw. dzisiaj jadłam arbuza. Pokaż bluzę, już ;w; Jinx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam o zapachu pomarańczy. *u* ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-