sobota, 21 lipca 2012

Początek?

Powitania jak to powitania mają to do siebie, że nigdy nie wiem co powinnam powiedzieć. W każdym razie wypadało by się przedstawić - tak więc... jestem Kinga i mam 15 lat. Chyba jedyne czego o sobie nie mogę powiedzieć to to, że jestem nudna (choć pewnie dla niektórych tak czy siak taka jestem). Interesuję się w zasadzie wszystkim. Lubię rysować więc możecie liczyć, że kiedyś wstawię tu jakiś swój rysunek czy coś w ten deseń. Poza tym nałogowo czytam książki (jestem wielką fanką całej serii Harrego Pottera i kryminałów Cobena), a także sama próbuję odnaleźć się w pisaniu (tego efekty możecie zobaczyć na moim innym blogu - http://psychosocial-nightmare.blogspot.com/). Poza tym interesuję się też fotografią i w każdej wolniejszej chwili bawię się aparatem. Lubię też przeglądać przeróżne modowe strony, blogi itd.

Postanowiłam założyć tego bloga, żeby w jakimś sensie podzielić się sobą z Wami (o ile ktoś to przeczyta), odkrywać siebie coraz bardziej, publikować swoje prace i przede wszystkim zabić wakacyjną nudę. Postaram się pisać tego bloga jako coś w ramach pamiętnika, czyli często i od serca (spokojnie, nie będę opowiadać o tym, że jestem nieszczęśliwą nastolatką, choć jakieś tam moje przemyślenia z pewnością znajdą tu miejsce).  Jeśli zastanawia Was nazwa bloga, to powiem tyle, że ten pomysł podsunęła mi przyjaciółka, uświadamiając mi, że nazbyt często mówię "łaj not?".
Mam nadzieję, że wraz z założeniem tego bloga zaczęła się jakaś moja przygoda, którą będę mogła kontynuować przez dni, tygodnie, miesiące, a może nawet lata (czego zresztą bardzo bym chciała). Także zapraszam do obserwowania bloga, komentowania i co tam jeszcze xD
No, to do zobaczenia w następnym poście.
Ahoj, przyjaciele!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-