niedziela, 22 lipca 2012

Skromna kolekcja lakierów ;)

Wszyscy którzy znają mnie trochę lepiej z pewnością wiedzą, że moją wielką miłością jest malowanie paznokci. Zawsze mam na nich jakiś ciekawy wzór czy chociażby ładny kolor. No może z wyjątkiem dnia dzisiejszego, ponieważ obcięłam moje strasznie długie paznokcie i jest mi teraz tak jakoś dziwnie bez nich. A według mnie niestety krótkie paznokcie nie wyglądają zbyt ładnie pomalowane, tak więc chwilowo czekam, aż osiągną jakąś możliwą długość. W każdym razie chciałam Wam dzisiaj pokazać mój tajemniczy kuferek w którym kryje się... no właśnie, co? Wiem, że się domyślacie. W moim magicznym kuferku trzymam lakiery! Miłego oglądania ;)
A oto mój magiczny kuferek <3

I jego zawartość...

Coś brokatowego, odżywki i zwykłe białe lakiery

Z tych najbardziej lubię ten z Golden Rose. Może tu tego nie widać, ale jest taki brzoskwiniowy :'3

Ten przedostatni to neonowy róż z Golden Rose ale niestety tutaj nijak nie przypomina tego realnego koloru :(

Te kolory to porażka bo żaden poza pierwszym nie wyszedł taki jak jest. Więc po kolei. Niebieski, turkusowy, mocna, żywa zieleń i miętowy.

Ten w środku to matowy granatowy lakier, natomiast jednym z moich ulubionych jest fiolet z Golden Rose.

Oh moje kochane czernie <3 Najbardziej lubię ten pierwszy - matowy. Natomiast ten przed ostatni to pękający także z Golden Rose.
I know, skromna ta kolekcja, ale ciągle ją powiększam i kiedyś będę miała całą tonę różnych pięknych lakierów <3 Kiedy paznokcie już mi urosną to może pokażę wam jak niektóre kolory wyglądają na nich. Ale na tę chwilę mogę Wam po prostu polecić większość lakierów firmy Golden Rose, ja osobiście ją uwielbiam. Lakiery nie odpadają, większość z nich ładnie kryje i nie są drogie więc no... polecam! I to chyba tyle na dzisiaj. Teraz może pójdę do ogrodu po jabłko albo coś.
Paaa!

4 komentarze:

  1. Ahaa, to dlatego na gg pisałaś mi, że porządkujesz lakiery! Podoba mi się matowy granatowy z Golden Rose i matowy czarny z Golden Rose ;w; I pękajacy czarny, no <3 Jinx

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, ja też kolekcjonuję i mam najwięcej chyba z Golden Rose... ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo fajna kolekcja :) śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. i proponuję usunąć weryfikację obrazkową przy pisaniu komentarzy ;D strasznie denerwująca sprawa

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-