sobota, 21 lipca 2012

Myślałam, że napisanie pierwszej, powitalnej notki będzie dla mnie najcięższe, jednak okazuje się, że bardzo się myliłam. Jako, że pisanie pierwszego wpisu poszło mi nad wyraz sprawnie - tak nie mam zielonego pojęcia co napisać teraz w tym drugim :(
Więc nie wiem... może powinnam wam coś więcej o sobie powiedzieć? Hmm... najwyżej umrzecie przed ekranami z nudów więc oficjalnie ostrzegam, że czytanie dalszej części tej notki grozi zanudzeniem się na śmierć.
Więc może zacznijmy od tego, że moim wielkim marzeniem i miłością są podróże. Przede wszystkim chciała bym polecieć do Kyoto lub ewentualnie jakiegoś innego miejsca w Japonii. Tym krajem interesuję się odkąd pamiętam, ponieważ moja mama wygląda jak Azjatka (serio, to nie są moje fantazje XD), jednak tak naprawdę mocno pokochałam Kraj Kwitnącej Wiśni jakieś 3 może 4 lata temu. Swego czasu słuchałam nawet j-rocka (czasami nadal do niego wracam) i j-popu(!). Aktualnie jednak moje serce podbiła muzyka rockowa/metalowa i wszystkie te takie podobne. Moimi najulubieńszymi zespołami są Slipknot, Avenged Sevenfold i Versailles. Jeśli ktoś z was też słucha jakieś podobnej muzyki albo chciał by mi coś polecić to proszę piszcie mi to w komentarzach.
No, a teraz może wreszcie pokażę jakieś zdjęcia, które zresztą obiecywałam pokazywać.

To zdjęcie nie było poddawane żadnym przeróbkom poza zmianą rozmiaru, więc możecie podziwiać naturalne piękne niebo, które uwieczniłam w moim ogrodzie.
Jedna z rzeczy które kocham najbardziej w lecie - truskawki. Oh, kto nie marzy o truskawkach z bitą śmietaną przynoszonych do łóżka w piękne, letnie poranki? 

Chmury prawie jak wata cukrowa. Mrr, zrobiłam się głodna.
Okej, to chyba wszystkie zdjęcia które chciałam wam dzisiaj pokazać x3
Przypominam, że są one chronione prawem autorskim, więc nie można ich nigdzie wstawić/wykorzystać bez mojej zgody.
To teraz piosenka na dzisiaj:

Dobra, chyba starczy tego pisania bo notka rozrośnie się do gigantycznych rozmiarów. Także jeszcze proszę o komentarze i obserwowanie bloga i życzę miłej nocy! Oyasuminasai! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-