czwartek, 16 sierpnia 2012

Turkusowy poranek~

Siema!
Mamy prawie szóstą rano, a ja piszę do Was tutaj na blogu. Hmm... jeśli ktoś to w ogóle czytywał to wątpię żeby jeszcze mnie pamiętał, bo co tu ukrywać... olałam bloga. Ehh, ale będę się starać to naprawić i dodawać tyle notek ile tylko zdołam! <3
W każdym razie właśnie wróciłam ze spaceru (nie pytajcie kto normalny chodzi na spacery o tej godzinie, bo ja się do normalnych raczej nie zaliczam) i chciałam wam pokazać zdjęcie, które zrobiłam i które mi się bardzo podoba. Może dlatego, że to śliczna, pajęcza sieć pokryta drobniutkimi kropelkami wody, a ja całkiem lubię pająki <3
Iiiii... zaszpanuję jeszcze moimi krótkimi paznokciami, które pomalowałam sobie turkusowym lakierem (przynajmniej mam nadzieję, że nie pomyliłam nazw kolorów) i kawałkiem mojej szaro - turkusowej bluzy. Może w następnej notce pokażę ją wam całą, bo ma strasznie fajny motyw na plecach w którym się wręcz zakochałam, no ale to może zobaczycie później, a tymczasem...

No to teraz zmykam malować sobie ozdoby do pokoju. Jeśli mój ambitny plan wypali i uda mi się zrobić to co planuję, to z pewnością się tutaj tym pochwalę, więc trzymajcie kciuki i paaaa <3

2 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że fajny kolor lakieru. :) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    hiro-my-secret-world.blogspot.com
    Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że fajny kolor lakieru. :) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    hiro-my-secret-world.blogspot.com
    Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu...

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-