piątek, 16 listopada 2012

Simsy

Dzisiaj niemal cały dzień spędziłam grając w simsy. To od wielu lat moja ukochana gra <3
Chyba znowu się w to porządnie wciągnęłam, ale jak tu się oprzeć takim ślicznym dziewczynkom?
A la Ewa - zrywając zakazane jabłko

Razem wyglądają tak uroczo <3
Oh, chyba zaraz znowu wrócę do gry.
A tymczasem słucham sobie Emilie Autumn. Ostatnimi czasy zakochałam się w jej muzyce. Moi znajomi nie mogą się nadziwić jak zróżnicowane gatunki muzyczne lubię.
Ogólnie rzecz biorąc jakiś czasem temu zaczęłam rysować Lanę del Rey i powinnam ją skończyć, ale brak mi motywacji :(

1 komentarz:

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-