poniedziałek, 4 lutego 2013

Klaudia&Klaudia

Witajcie! :3
Tak jak zapowiadałam wcześniej udało mi się wczoraj wybrać na sesję i miło spędzić czas z Klaudią&Klaudią. Niestety jednak znów ubrałam się dość nieadekwatnie do pory roku w związku z czym zaraz po powrocie wpełzłam do łóżka i nie nadawałam się już do niczego. Tak, tak, jestem chora na moje urodziny, które są już jutro. W każdym razie miło spędziłam ten dzień.
Zdjęcia z sesji w większości już obrobiłam i zastanawiam się nad założeniem bloga fotograficznego, ale nad tym jeszcze będę musiała popracować. W związku z tym, że dzisiaj wyglądam strasznie to wrzucę tu tylko "słit focię" z wczoraj z Klaudiami.
Chciałyśmy być fajne i mieć słit focię z dziubkami, ale niestety nam to nie wychodziło, jesteśmy za mało słitaśne, hahahaha : D
Uwielbiam glany Klaudii < 3
Jutro czy tam w środę pochwalę się tym co dostałam na urodziny. Ogólnie z prezentów które już dostałam jestem mega zadowolona, dziękuję wszystkim :3
Swoją drogą ten czas tak szybko leci, dopiero co bawiłam się na swoich 10 urodzinach w chowanego z koleżankami, a teraz już nagle 16.
A Wy kiedy macie urodziny? < 3

PS. Wszem i wobec oświadczam, że kocham moją 92-letnią prababcię, której podoba się muzyka z płyty Slipknota, której ciągle dzisiaj słucham <3333
***
"Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marze­nia, a ja­kaś niewidzial­na ręka
nam je przek­reśla. Nie ma­my wte­dy żad­ne­go wy­boru. Jeżeli nie jes­teśmy szczęśli­wi dziś,
jak pot­ra­fimy być ni­mi jutro?

Wy­korzys­taj ten dzień dzi­siej­szy. Obiema ręko­ma obej­mij go. Przyj­mij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, po­wiet­rze i życie,
je­go uśmiech, płacz, i cały cud te­go dnia.
Wyjdź mu nap­rze­ciw." - Phil Bosmans

7 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że założysz blog fotograficzny również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ! :) Ja lubię oglądać cudze prezenty więc czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jaki ty masz świetny blog!!!
    zapraszam do mnie http://agatka-aga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo chciałabym też zobaczyć Twojego bloga fotograficznego ♥ czekamy.
    Spełnienia marzeń!
    Jestem ciekawa tych prezentów :D
    świetną masz prababcię ;)
    Mi też się glany strasznie podobają ale nie mogę taty namówić na ich kupno ;C

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że masz dwie przyjaciółki o tym samym imieniu, wystarczy raz zawołać i obie się odwracają :D
    ja mam urodziny w kwietniu, tu już będą 21! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, glany się bardzo cieszą, że się podobają ♥

    Ach tak, to cudowne uczucie gdy przeglądamy zdjęcia i stwierdzamy, że nie umiemy robić dziubków :< Trzeba poćwiczyć następnym razem! <3

    I oczywiście pozdrów babcię za Jej dobry gust ^u^

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam, za każdy dziękuję < 3
-obserwuję tylko blogi które mi się podobają-
-spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane-
-jeśli chcesz żebym odwiedziła Twój blog, zostaw linka, na pewno to zrobię-
-w razie jakichkolwiek pytań odpowiadam pod komentarzem z pytaniem-